søndag 18. mai 2008

TAKK MARTIN!! EG ER NULL STILT

1-0 mot Martin og Vålerenga hjalp, det virkar rett og slett som om eg er 0-stilt. Den der skuggen som låg over Martin Andresens tid i Brann er liksom borte.
Ja, så lite supporter er eg.
Det var ikkje kjekt å sjå han i den banale lyseblå drakta, det var ikkje det, som nemnt i forrige post så tok han seg utvilsomt betre ut i RAUD DRAKT.
Likevel, noko er forandra. Det ligg ingen skuggar over gullet lenger. Det var faktisk slik at då han sjokkerte i blått, og då det vart kjent at han hadde prøvd å rekruttere fotballekspertise til Vålerenga medan han var kaptein for Brann på veg mot eit seriegull. - Ja, då var heile verdien av dette gullet borte her, eg tenkte pokker at det vart eit gull, pokker at det vart gull med slik dritt på, eg ville heller ha sølv.
Slikt seier du jo ikkje høgt, slikt skriv du ihvertfall ikkje når du fortsatt meiner det. Det er andre og som var med å kjempe for gullet, det er jo 11 mann på banen til eikvar tid.Det var "værdens bæste kiiipår" som sanka 3 poeng gang på gang.Det var ein toppscorar, det var ein Brann stall som kjempa og ikkje gav seg.
Vel, etter 1-0 mot Vålerengen er det heilt OK at an Martin og var med i gullåret.
Det er faktisk kjekt at han bidrog. Før var det synd at han bidrog, eg visste så altfor godt at han bidrog, men det var ikkje kjekt.

DET ER KJEKT AT DU VAR I BRANN, MARTIN.
TAKK FOR ALT DU BIDROG MED!
Men fy så glad eg er for at du ikkje fann nettmaskene 16.mai!!!
Det var leit då du drog.
Men no synest eg det skal bli så himla spennande å sjå Eirik Bakke vekse i trøya at eg er nesten glad du drog.
Det er kjekt med nokon du veit er dyktig, men det er grådig spennande med ein mann i utvikling.
Eg trur Eirik Bakke har potensiale til å bli ein orntlig god kaptein.
...hmm...eg er glad for skiftet, det er spennande.
Nytt og spennande.
...og den fine rompa!!

Ingen kommentarer: